خانه / دسته‌بندی نشده / شهید هوشنگ دادنکویی

شهید هوشنگ دادنکویی

شهید هوشنگ دادنکویی
شهید هوشنگ دادنکویی

فرزند  : شکرالله

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۱/۰۳/۱۳

محل شهادت  : جاده اهوار – خرمشهر

محل خاکسپاری : بروجرد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایتدهم مهر ۱۳۲۸، در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. پدرش شکرالله، فروشنده بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۵۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و سه دختر شد. به عنوان استواریکم ارتش عازم جهبه شد. سیزدهم خرداد ۱۳۶۱، در جاده اهواز- خرمشهر بر اثر سانحه رانندگی به شهادت رسید. پیکر او را در زادگاهش به خاک سپردند.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۲ دیدگاه

  1. باسلام
    کلا اطلاعاتی که درموردنوع شهادت وتعدادفررندان وشغل پدر این شهیدبزرگوارثبت ومنتشر شده اشتباه است.
    ایشون براثراصابت بمب به ماشینی که حین انجام ماموریت بودند به شهادت میرسندوپدرایشون نظامی بودند وتعدادفررندان ۴دخترویک پسراست.

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر محضر شما نورچشمی عزیز و بزرگوارم که با قدم مبارکتان سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرمودید. بعرض مبارک میرساند سایت یادامام وشهدا همواره آمادگی دارد بانک اطلاعاتی شهدای والامقام لرستانی را بروز و منتشر نماید. لذا در این امر مقدس با تلاش و جدیت فراوان اطلاعات اولیه را از منابع غیر رسمی تهیه و برای تکمیل آن ثانیه شماری می نماید. لطفا مستندات خود را پیرامون مطالبی که فرامایش کردین ارسال فرمایید تا در اسرع وقت بانک اطلاعاتی شهید اصلاح و تکمیل گردد. و همچنی شما می توانید برگ های زرین ( عکس) و خاطرات و مطالب آن شهید بزرگوار را در قسمت پایین بانک اطلاعاتی شهید ، ارسال دیدگاه ها و ارسال فایل تصویری و غیره را در سایت بارگذاری کرده تا پس از بررسی و تصدیق به نام شما منتشر گردد . با تشکر از شما مدیر سایت یاد امام وشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید