خانه / دسته‌بندی نشده / شهید همت دالوند

شهید همت دالوند

شهید همت دالوند
شهید همت دالوند

فرزند  : آقامیرزا

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۲/۰۹/۲۲

محل شهادت  : میمک

محل خاکسپاری : بهشت رضای شهرستان خرم آباد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت ششم اسفند ۱۳۴۱، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش آقامیرزا، کشاورز بود و مادرش قیمتی نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان گروهبان سوم ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و دوم آذر ۱۳۶۲، در میمک بر اثر اصابت سهوی گلوله به شهادت رسید. مزار او در بهشت رضای زادگاهش واقع است.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۲ دیدگاه

  1. به نظر من نویسنده سایت اشتباه نوشتاری دارد زیرا ایشون براثر ضرب گلوله سهوی فوت نکرده اند و در اثر شلیک دشمن از دنیا رفته اند و سهوی نبوده است. در ضمن زادگاه ایشون پل هرو است که بهشت رضا ندارد . من با ایشون رابطه خیلی نز دیکی دارم و خواهش میکنم تصیح کنید. ممنون.

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام ودعای خیرخدمت شما بازدیدکننده عزیز و محترم که با قدوم مبارکتان سایت شهدا و رزمندگان لرستانی مزین فرمودید. در خصوص مواردی که فرموده بودید، خاطرنشان می دهم که منبع درج مطالب شهدای این سایت ، برگرفته از پرونده های ثبت شده در بنیاد است و گاهی با کاستی های روبرو است. به همین خاطر بوسیله عزیزان خانواده های شهدا ، و یا مطلعینی که ادله های آنها با مستنداتی همراه است، تصحیح می گردد. امیدوارم که شما نیز در این راه مقدس ما را یاری بفرمایید. با تشکر مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید