خانه / دسته‌بندی نشده / شهید عبدالمجید نیک نژاد

شهید عبدالمجید نیک نژاد

شهید عبدالمجید نیک نژاد
شهید عبدالمجید نیک نژاد

فرزند  :  غلامعباس

تاریخ شهادت  :  ۱۳۵۹/۰۷/۰۷

محل شهادت  :  دشت عباس

محل دفن  :  گلزار شهدای شهرستان  بروجرد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت

بیست  و هشتم مرداد ۱۳۳۹، در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. پدرش غلامعباس و مادرش عفت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. شاگرد مغازه بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هفتم مهر ۱۳۵۹، باسمت دیده‌بان در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

یک دیدگاه

  1. شهید مجید نیک نژاد اولین شهید ارتشی جنگ تحمیلی شهر بروجرد است. در اولین روز آغاز جنگ قبل از اعزام برای سد کردن پیشروی ارتش عراق در دهلران ،در تماس تلفنی با مادر بزرگوارشان ضمن تاکید به دفاع تا آخرین قطره خون از کیان کشور، از همه دوستان و اقوام طلب حلالیت میکند. دو روز قبل از شهادت هنگام شناسایی به اسارت نیروهای بعثی درمی آید و درحین انتقال از دست بعثی ها می گریزد و به نیروهای خودی می پیوندد و از همان لحظۀ بازگشت دوباره برای دفاع از کشور به پست خود باز می گردد که در نهایت در ۵۹/۷/۷ در اثر اصابت ترکش خمپاره شهادت میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید