خانه / دسته‌بندی نشده / شهید مصطفی بهرامی

شهید مصطفی بهرامی

شهید مصطفی بهرامی
شهید مصطفی بهرامی

فرزند  : رحمان

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۱/۰۹/۱۸

محل شهادت  : ابوغریب

محل خاکسپاری : خرم آباد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت هشتم آبان ۱۳۳۷، در شهرستان آبادان دیده به جهان گشود. پدرش رحمان و مادرش سارابانو نام داشت. تا چهارم متوسطه درس خواند. کارمند نهضت سواد آموزی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هجدهم آذر ۱۳۶۱، با سمت تک تیرانداز در ابوغریب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزارش در بهشت رضای شهرستان خرم آباد واقع است.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

یک دیدگاه

  1. با نام خالق شهدا.
    عموی بنده شهید مصطفی بهرامی وقتی از دوستان نزدیک ایشان مشنوم همیشه از قد بلند و شجاعت ایشون تعریف میکنن و اینکه بسیار مهربان و عاشق امام بودن ایشون در محله چهاراه فرهنگ خرم آباد اسکان داشتند و کوچهای که در آن منزل پدریمان بود با نام ایشان هست. شهید بهرامی در تنگه ابوقریب به شهادت میرسد و ایشون به خاطر بلند قد بودن از آرپیچی زن های خیلی خوب در آن عملیات حضور داشتند و متاسفانه فشنگ و محمات آرپیچی تموم میشه و شهید مصطفی بهرامی وقتی دشمن رو نزدیک خودش میبینه با سنگ پرتاپ کردن پیا پی با آنها درگیر میشه و با دستان خالی روبروی دشمن ایستاده که بر اثر برخورد ترکش های بزرگ و همچنین گلوله های بسیار در کنار همرزمان خودش که بیشتر هم خرم آبادی بودن به شهادت میرسند.به دلیل اوضاع بد و پیش روی عراق پیکر ایشون تا سه روز در تنگه میمونه و اینجاست که هم رزم شجاع و دلیلرش شهید اسدالله حسنوند کمر همت میبندند با سختی بسیار پیکر ایشون رو به مادر بزرگ بنده تحویل میده و گفته میشه حتی مادر بزرگ هم تا تنگه به دنبال پیکر عمو مصطفی رفته بوده.،
    شهید مصطفی بهرامی از خانواده ای حزب الله و خط امامی میباشند،برادر ایشون افشین بهرامی رزمنده جبهه و از فعالان وقت بوده و همچنین شهید شهریار واقفی خواهر زاده ایشون و شهید علیرضا حیدری از دوستان صمیمی ایشون میباشد .
    امید که قدر این همه رشادت و این همه شجاعت رو بدونیم و قدردان این دُرهای گران باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید