خانه / دسته‌بندی نشده / شهید حجت الله عبدالله زاده

شهید حجت الله عبدالله زاده

شهید حجت الله عبدالله زاده
شهید حجت الله عبدالله زاده

فرزند  :  احمد

تاریخ شهادت  :  ۱۳۷۱/۰۳/۱۸

محل شهادت  :  استان آذربایجان روستای آلواتان از توابع شهرستان پیرانشهر 

محل دفن  :  گلزار شهدای شهرستان  خرم آباد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت

دوم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش احمد و مادرش ماه-دولت نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. پاسدار  بود. ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. هجدهم خرداد ۱۳۷۱، در آلواتان توسط گروه های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

محل شهادت :

محل شهادت شهید سید رحمن
محل شهادت شهید حجت الله عبدالله زاده

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

یک دیدگاه

  1. زینب عبداله زاده

    شهید حجت اله عبداله زاده فرزند احمد در سال ۱۳۴۴در روستایی صاحب الزمان(پیرجد)متولد شد دوران ابتدایی را در همان روستا به پایان رساند و برای ادامه تحصیل برای دوره راهنمایی به اصفهان رفت و با پیروزی انقلاب ترک تحصیل کرد..در همان دوران که کردستان جنگ بود با آنکه چندان سنی نداشت به آن منطقه اعزام شد.
    و در سال ۱۳۵۹از طریق سپاه خرم آباد به تهران اعزام شدو مدت ۳ماه در پادگان امام حسن(ع)مشغول خدمت شدند وا از طریق سپاه به جبهه سومار رفتند و پس از پایان ماموریت به خرم آباد آمدند و چون سن کمی داشتند نتوانستند به عضو سپاه در آیند و در اوایل سال ۱۳۶۱به عضو سپاه در آمدند.
    پس از دوران آموزشی به لشکر قدس سپاه منطقه ۸اعزام و در عملیات مقدماتی ولفجر به عنوان بی سیم چی شرکت داشتندوبعد از آن به تیپ ۵۷ابوالفضل(ع)که تازه تاسیس شده بود اعزام شدند.و در منطقه جفیر از ناحیه دست و پا مجروح شدند. و مدتی را در بیمارستان های اهواز و تهران بستری شدند بعد از بهبود دوباره به جبهه رفتند و این بار از ناحیه هر دو پا و کتف مجروح شدند و مدت ۷ماه در بیمارستان و خانه بستری شدند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید