خانه / دسته‌بندی نشده / فراخوان همکاری

فراخوان همکاری

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

شهدا ورزمندگان و خانواده های مکرمشان درتاریخ انقلاب اسلامی از مال وجان خویش گذشتند تا انقلابی را که امام راحل بنیانگذار آن بود به ثمر برسانند تا چهره واقعی اسلام به جهانیان معرفی؛ وانشاالله این امانت الهی با دست با کفایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف تقدیم گردد. شکی نیست که در این رشادتها وجانبازی بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی ، سرزمین کهن لرستان با تقدیم دهها هزار شهید ومجروح و جانباز حماسه ای کم نظیر آفریده و موجب حیرت همگان گردیده است. اما هر بار که در میدانهای دشمن ستیز به معرکه کربلایی زمان وارد می شدند ،اخلاص و وپاکی ونجابتشان مانع از آن بود که با گرفتن عکس وتصویر، خود را به مردم و آیندگان معرفی کنند و صداقت ومعنویات را فدای تظاهر و خودنمایی کنند.
این شد که در طول دفاع مقدس ، از این سیل عظیم لشگر الهی ، کمترین آثار تصویری بجای مانده و خدایی ناکرده ممکن است در چرخه روزگار به فراموشی سپرده شوند. از این رو جای دارد آندسته از عزیزانی که خودرا مدیون شهدا ورزمندگان می دانند پای در این راه مقدس گذاشته و تلاش مسرانه خودرا برای جمع آوری آثار شهدا ورزمندگان لرستانی بنمایند وآن را به ثبت برسانند. گرچه مؤسسه حفظ آثار شهدا ورزمندگان لرستان و برخی از نهادها و دوایر دولتی با آغوش باز از این ایده استقبال می کنند ، و برخی از عزیزان رزمنده و حامیان آنها نیز تلاش کرده با راه اندازی وبلاگهایی به فراخور حال و تجربه خود ، یاد شهدای گرانقدر لرستانی را پاس نهند، لاکن هنوز تارسیدن به سایت مرجع وفراگیر شهدا ورزمندگان لرستانی ، راهی بسی صعب و دشوار در پیش است ؛ وباید عاشقان وشیفتگان شهدا ورزمندگان لرستانی با بسیج همگانی وتلاش جهادی خود، نسل آینده وجهانیان را از حضور بی شائبه شهدا ورزمندگان لرستانی آگاه سازند.
لذا سایت « یاد امام وشهدا » که وقف شهدا ورزمندگان لرستانی است ، با تمام توان آماده ومجهز گردید که این مسؤلیت خطیررا به انجام برساند ؛ و در هر کوی وبرزنی با اتصال به خط اینترنت بتوان به راحتی دردسترس همگان قرار گیرد . لذااز کلیه عزیزان رزمنده و خانواده های محترمشان تقاضا می گردد ، با ثبت عکس و تصاویر و خاطرات عزیزان خود در این سایت ما را در این امر مقدس یاری، وخود بیشتر از پیش معرف شجاعت ودلاورمردی های این سرزمین دلاورخیز لرستان باشید.
ممبعد هر رزمنده ای خواهد توانست با الحاق اسناد معتبر خود در بانک های اطلاعاتی گردانهای رزمی و پشتیبانی و خدماتی و غیره بار دیگر به آنها هویت مجازی دوباره بخشده و تشنگان وصال شهدا ورزمندگان میهن اسلامی را با تزریق معنویت دوران دفاع مقدس ، سیراب سازد. انشاالله
مدیریت سایت یاد امام وشهدا

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید