خانه / دسته‌بندی نشده / شهید عصمت الله نظری

شهید عصمت الله نظری

فرزند  :  صیدمحمد

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۱/۱۱/۱۸

محل شهادت  :  رقابیه

محل دفن  :  گلزار شهدای شهرستان خرم آباد 

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت

یکم شهریور ۱۳۳۸، در روستای هنام از توابع شهرستان الشتر به دنیا آمد. پدرش صیدمحمد و مادرش گلبانو نام داشت. تا سوم راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. هجدهم بهمن ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به پا، پهلو و قطع شدن پا، شهید شد. پیکر وی را در شهرستان خرم‌آباد به خاک سپردند.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۳ دیدگاه

  1. با سلام

    شهید نظری دارای ۳ خواهر و ۶ برادر می باشند. پدر ایشان در تاریخ ۱۸ بهمن۱۳۸۰(در همان روز و ۱۹ سال پس از شهادت این شهید) وفات یافتند. مادر ایشان نیز حدود ۷۰ روز پس از پدرش، فوت شدند.

    • در ضمن برای تصحیح اطلاعات درج شده در سایت: ایشان در زادگاهشان(هنام) در کنار خواهرشان به خاک سپرده شدند.پدر و مادر ایشان نیز در کنار این شهید به خاک سپرده شدند.

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام ودعای خیرخدمت شما بازدیدکننده محترم که با قدوم مبارکتان سایت شهدا و رزمندگان لرستانی مزین فرمودید. در خصوص مواردی که فرموده بودید، خاطرنشان می دهم که منبع درج مطالب شهدای این سایت ، برگرفته از پرونده های ثبت شده در بنیاد است و گاهی با کاستی های روبرو است. به همین خاطر بوسیله عزیزان خانواده های شهدا ، و یا مطلعینی که ادله های آنها با مستنداتی همراه است، تصحیح می گردد. امیدوارم در این راه مقدس ، سایت یاد امام وشهدا را از معارف تصویری ونوشتاری که در قالب عکس و خاطرات منتشر می شود؛ یاری بفرمایید. با تشکر مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید