خانه / دسته‌بندی نشده / شهید حشمت اله میر دریکوند

شهید حشمت اله میر دریکوند

قاب شهید حشمت اله میر دریکوند
قاب شهید حشمت اله میر دریکوند

سایت یاد امام وشهدا مختص به شهدا ورزمندگان استان لرستان ،بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید بزرگوار افتتاح نموده است. از کلیه دوستداران شهدا بخصوص شهید مذکور ورزمندگانی که از وی خاطره دارند ، تقاضا می شود تصاویر ومطالب خود را برای انتشار ومعرفی هرچه بهتر این شهید در سایت قرار داده تا با نام شما در سایت منتشر گردد. باتشکر وقدردانی از شما مدیر سایت

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۲ دیدگاه

  1. سلام علیکم.
    درباره شهید بزرگوار حشمت الله میردریکوند عرض کنم. بنده برادر زاده ایشون هستم ،، از خاطرات خوب ایشون شنیدم آرزو داشتم ببینم شون حتی الانم همیشه قرآن و دعا می خونم به خوابم بیان اما متاسفانه تا حالا نشده.
    خواهر بزرگترم تعریف می کرد در روستا زندگی می کردیم بخشی از کارهای خانه به عهده خواهرم بود گفت عمو حشمت ناراحت میشد می دید من کار می‌کنم با اینکه سن کمی دارم کارها رو از من می گرفت به جای من انجام می‌ داد و می گفت تو فقط نگهبانی بده کسی نیاد به تو حرف بزند.
    روحش شاد و یادش گرامی

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر مجدد محضر شما عزیز بزرگوار و بازدیدکننده محترم که با قدوم مبارکتان مجددا سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرمودید.
      از خداوند منان می خواهم که انشاءالله بزودی آن شهید والامقام را در خواب یا بیداری ملاقات فرمایی و در اون لحظه حساس روحانی، ما را از دعای خیر خود فراموش نفرمایی. التماس دعا مدیریر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید