خانه / دسته‌بندی نشده / شهید صید کریم فتح الهی

شهید صید کریم فتح الهی

فرزند  : یدالله

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۳/۰۹/۲۹

محل شهادت  : منطقه پدافندی زبیدات عراق

محل دفن  : روستای سراب ناوه کش از توابع شهرستان خرم آباد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایت

یکم فروردین ۱۳۴۲، در روستای سراب ناوه کش از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش یدالله، کشاورز بود و مادرش جانم طلا نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. سال۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و نهم آذر۱۳۶۳، با سمت معاون دسته در بمباران هوایی زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش به پاها، شهید شد. پیکر او را در زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله یاری دهنده روح الله و پاسدار حرمت خون شهیدان :

ولا تحسب الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا ً بل احیاء عند ربهم یرزقون

(قرآن کریم)

با درود و سلام بیکران الهی بر ابر مرد تاریخ اسلام و بت شکن زمان امام خمینی امید محرومان و اینجانب صید کریم فتح الهی وصیتنامه خود را به شرح زیر می نویسم.

وصیتم به پدر و مادر عزیزتر از جانم اینست که برای من ناراحت نباشند چون من فقط برای خدا و اسلام و قرآن و اطاعت از امر رهبری به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده ام من در این راه همچون یاران حسین بن علی عاشقانه مبارزه می کنم تا عاقبت پیروزی یا شهادت نصیبم گردد.

وصیتم به برادر و خواهرانم این است که شما می خواهید راه تمام شهیدان اسلام را پیش بگیرید بنابراین، باید وظیفه سنگین خود را بدانید و فرمان این پیر جماران قلب و روح تمام مسلمین جهان صادقانه اطاعت کنید و در راه اسلام از هیچ کاری دریغ نکنید.

برادر عزیزم سردار: وصیتم به تو این است که در چهلمین روز شهادت من با وضو لباس من را بر تن کنید و سلاح من را برگیرید و به جبهه های نور علیه ظلمت اعزام شوید.

وصیتی که به مردم حزب الله دارم: این است که در برابر دشمنان اسلام به خصوص منافقین همچون کوه قوی و استوار و در برابر مشکلات ثابت قدم باشید تا انشاء الله این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) تحویل بدهیم. وصیتی که به سپاه و بسیج دارم این است که همچنان جبهه ها را گرم نگه دارید و مقاومت کنند تا به لطف و عنایت خداوند فتح پیروزی اسلام بر کفر جهانی به دست آید .

وصیت دیگرم این است: اگر خداوند به من فرزندی عطا فرمود اگر پسر بود نامش را محمد بهشتی و اگر دختر بود نامش را زهرا بگذارید.

وصیت آخر من این است که حسینِ زمان، روح الله را تنها نگذارید و شعار جنگ جنگ تا پیروزی در مراسمم فراموش ننمایید .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۲ دیدگاه

  1. لطفا عکس خود شهید رو بزارید این عکس برای شهیدی دیگه است

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر محضر شما نورچشمی عزیز و بزرگوارم که با قدم مبارکتان سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرمودید. به عرض مبارک میرساند سایت یادامام وشهدا همواره آمادگی دارد بانک اطلاعاتی شهدای والامقام لرستانی را بروز و منتشر نماید. لذا در این امر مقدس با تلاش و جدیت فراوان اطلاعات اولیه را از منابع غیر رسمی تهیه و برای تکمیل آن ثانیه شماری می نماید. پس از جستجو و دریافت برگ زرین شهید ، بانک اطلاعاتی متعلق به ایشان بروز شد. لطفا در صورتیکه دسترسی به برگ های زرین و خاطرات و مطالب آن شهید بزرگوار دارید و می توانید ما را در بهتر بودن انتشارات شهید یاری فرمایید دریغ نفرمایید و اقدام فرمایید تا در اسرع وقت بانک اطلاعاتی شهید بروزرسانی شود. یادآوری می شود در قسمت پایین بانک اطلاعاتی شهید ، ارسال دیدگاه ها و ارسال فایل تصویری و غیره را می توانید در سایت بارگذاری کرده تا پس از بررسی و تصدیق به نام شما منتشر گردد . با تشکر از شما مدیر سایت یاد امام وشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید