خانه / دسته‌بندی نشده / شهید فرهاد جودکی

شهید فرهاد جودکی

شهید فرهاد جودکی
شهید فرهاد جودکی

فرزند  : حسین

تاریخ شهادت  :  ۱۳۶۷/۰۱/۰۸

محل شهادت  : فکه

محل دفن  : روستای حشوید از توابع شهرستان ازنا

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایتدهم شهریور ۱۳۴۵، در روستای حشوید از توابع شهرستان ازنا به دنیا آمد. پدرش حسین، نانوا بود و مادرش عشرت نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. کارگر شیلات بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضوریافت. هشتم  فروردین ۱۳۶۷، در فکه بر اثر اصابت ترکش به سینه، شهید شد. پیکر او را در شهرستان اصفهان به خاک سپردند.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید نصرت الله معظمی گودرزی

فرزند : هبت الله تاریخ شهادت : ۱۳۷۲/۰۱/۳۱ محل شهادت : مرز خسروی قصر شیرین ...

۴ دیدگاه

  1. مدیریت محترم سایت محل دفن این شهید والامقام اشتباه ذکر شده .محل دفن این عزیز روستای حشوید زادگاه این بزرگوار می باشد.
    لطفا اصلاح شود

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام ودعای خیرخدمت شما بازدیدکننده محترم که با قدوم مبارکتان سایت شهدا و رزمندگان لرستانی مزین فرمودید. تذکر بجای شما به دیده منت انجام شد ، خاطرنشان می دهم که منبع درج مطالب شهدای این سایت ، برگرفته از پرونده های ثبت شده در بنیاد است و گاهی با کاستی های روبرو است. به همین خاطر بوسیله عزیزان خانواده های شهدا ، و یا مطلعینی که ادله های آنها با مستنداتی همراه است، تصحیح می گردد. امیدوارم همچنان در این راه مقدس ، سایت یاد امام وشهدا را رهنمون فرموده و از معارف تصویری ونوشتاری که در قالب عکس و خاطرات منتشر می شود؛ یاری بفرمایید. با تشکر مدیر سایت

  2. سلام دایی فرهاد در روستای حشوید ازنا به خاک سپرده شده .من کا او را ندیده و خاطره ایی ندارم ولی پدر و مادر شهید در قید حیات هستند میتوانید در ازنا از انها بپرسید .

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر محضر شما سرور گرامی و نورچشمی عزیز و بزرگوارم که با قدم مبارکتان سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرمود و مشوق ما در امر انتشار معارف و اطلاعات شهدا هستید. جهت اطلاع شما به عرض مبارک میرساند ضمن اینکه آمادگی صد در صد داریم بانک اطلاعاتی این شهید والامقام را تصحیح و بروز نماییم، خاطرنشان می سازد این اطلاعات اولیه ای که در مورد شهدای لرستان منتشر می گردد ، با تلاش و جدیت فراوان از منابع غیر رسمی تهیه شده و برای تکمیل آن ثانیه شماری می نماییم. ان شاءالله جهت انتشار بهتر اطلاعات شهدایی که شما می توانید همچنان ما را یاری فرمایید، تقاضامندیم در زیر همان بانک اطلاعاتی مربوط به شهید در قسمت ارسال دیدگاه و ارسال فایل ، اقدام به ارسال عکس و اطلاعات موثق و برگ های زرین (عکس) و خاطرات و مطالب مرتبط با شهید مورد نظر خود بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید