خانه / دسته‌بندی نشده / شهید علی خجسته پور

شهید علی خجسته پور

شهید علی خجسته پور
شهید علی خجسته پور

 فرزند  : لطف الله

تاریخ شهادت  :   ۱۳۷۵/۱۱/۰۳

محل شهادت  : ایرانشهر

محل دفن  : بهشت رضای شهرستان خرم آباد

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایتسوم  خرداد ۱۳۵۴ ، در خرم آباد  به دنیا آمد. پدرش لطف الله و مادرش  زینب  نام داشت. تا اول  متوسطه درس خواند. وی در  لجستیک نیروی انتظامی خدمت می کرد که در دوم بهمن ۱۳۷۵در حین مأموریت  در ایرانشهر هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به سینه و شکم،  شهید شد. مزار وی در بهشت رضای زادگاهش واقع است.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید نصرت الله معظمی گودرزی

فرزند : هبت الله تاریخ شهادت : ۱۳۷۲/۰۱/۳۱ محل شهادت : مرز خسروی قصر شیرین ...

۴ دیدگاه

  1. سلام
    شهید علی خجسته ارتشی نبود و در نیروی انتظامی مشغول بکار بود

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر مجدد محضر شما عزیز بزرگوار و بازدیدکننده محترم که با قدوم مبارکتان مجددا سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرموده و ما را در اصلاح و انتشار اطلاعات شهدا یاری می فرمایید. جهت اطلاع شما به عرض مبارک میرساند این اطلاعات اولیه از منابع غیر رسمی تهیه و منتشر می گردد. خواهشمد است در صورت تمایل ترتیبی بفرمایید تا با ارائه اسناد معتبر ، در جهت اصلاح و انتشار اطلاعات شهید عزیز بصورت زیر ما را یاری فرمایید. تقاضامندیم در زیر همان بانک اطلاعاتی شهید در قسمت ارسال دیدگاه و ارسال فایل ، اقدام به ارسال خاطرات و مطالب مرتبط با این شهید بزرگوار فرمایید. با تشکر فراوان از شما. مدیر سایت

  2. ارشد ابراهیمی

    سلام ملت شریف ایران شهید علی خجسته به همراه شهید اسدالله پیرداده درایرانشهر گردان ۱۲۴ حضرت علی اکبر بودندوباهم خدمت میکردم در شاهراه موادمخدر پیرداده بعنوان فرمانده پایگاه وشهید برزگوار جانشین در دشت سمسور بزمان در پایگاههای بوک مرغک ارزنتاک حضور داشتند با اشرار و قاچاقیچان در نزدیکی ورودی گلوگاه با رشادت وشجاعت درگیر وبا اتش سنگین قاچاقچیان مانع سقوط پایگاه میشوند که ابتد فرمانده پایگاه بعلت اصابت گلوله به رانش پیرداده مجروح و بشدت خونریزی شروع شهید با افتخار خجسته جهت کمک به یاری ایشان میشتابد متاسفانه توسط تک تیرانداز دشمن ایشان نیز مجروح وهر دو عزیز ما در این ماموریت شهید میشوند یادشان گرامی روحشان شاد از هر دو عزیز خاطره دارم .همکار وپیشکوت ناجا ارشد ابراهیمی هستم در گردان ۱۲۴ حضرت علی اکبر سمت جانشین بازرسی گردان را داشتم.
    شایان ذکر است در این درگیری نیز درجه دار نادر حسنی بهمرا ه سه سرباز ناجا توسط اشرار به اسارت گرفتند خودروی هایلوکس ناجا کاملا ابکش شده بود وپس حضور فرماندهی انتظامی استان سیتان وبلوچستان شهید سردارحاج خداکرم با هلی کوپتر به محل درگیری وحضور نیروهای کمکی اشرار به سرعت از محل خارج ضمن تعقیب وگریز وبکارگیری منابع محلی اسرا را نیز از دست انان در اوردیم.

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر محضر شما نورچشمی عزیز و بزرگوارم که با قدم مبارکتان سایت یاد امام وشهدا را گل باران فرمودید. بعرض مبارک میرساند سایت یادامام وشهدا همواره آمادگی دارد بانک اطلاعاتی شهدای والامقام لرستانی را بروز و منتشر نماید. در این امر مقدس با تلاش و جدیت فراوان اطلاعات اولیه را از منابع غیر رسمی تهیه و برای تکمیل آن ثانیه شماری می نماید. در صورت تمایل شما می توانید ، ما را در انتشار بهتر معارف شهدا یاری فرمایید، مزید بر اطلاع شما در زیر همان بانک اطلاعاتی مربوط به شهید موردنظر در قسمت ارسال دیدگاه می توانید اقدام به ارسال اطلاعات موثق و برگ های زرین (عکس) و خاطرات و مطالب مرتبط با شهید مورد نظر خود بفرمایید. با تشکر از شما مدیر سایت یاد امام وشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید