خانه / دسته‌بندی نشده / شهید عیسی حاجیوند

شهید عیسی حاجیوند

شهید عیسی حاجیوند
شهید عیسی حاجیوند

فرزند  : شاه علی

تاریخ شهادت  :  ۱۳۷۵/۰۹/۱۸

محل شهادت  : مهران

محل دفن  : دورود

سایت یاد امام و شهدا و رزمندگان استان لرستان ، بانک اطلاعاتی جدیدی را برای معرفی این شهید والامقام بازنموده، لذا ازکسانی که از وی  خاطره دارند، تقاضا می شود،تصاویر و مطالب خود را در سایت قرارداده تا با نام خودشان منتشرگردد. باتشکر، مدیرسایتیازدهم خرداد ۱۳۴۴، در شهرستان الیگودرز به دنیا آمد. پدرش شاه‌علی، فروشنده بود و مادرش مریم نام داشت. دانشجوی دوره کارشناسی و کارمند فرمانداری بود. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست ‌و پنجم تیر ۱۳۶۴، در چنگوله به اسارت درآمد و دهم شهریور ۱۳۶۹ آزاد شد. سپس همراه گروه تفحص عازم مهران شد. هجدهم آذر ۱۳۷۵، در همان منطقه هنگام تفحص شهدا بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش آن به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان دورود واقع است.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

همچنین ببینید

شهید منوچهر نوابی

 فرزند : سلطان حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۰۳/۲۷ محل شهادت : استان سلیمانیه عراق ارتفاعات ...

۲ دیدگاه

  1. محسن حاجیوند

    با سلام تشکر از سایت خوبتون .بنده برادر زاده شهید حاج عیسی حاجیوند هستم. اگه از شهید یا مطلبی خواستید خوشحال میشوم همکاری کنم .

    • محمدحسن ظهراب بیگی

      با سلام و دعای خیر محضر شما عزیز بزرگوار و بازدیدکننده محترم که با قدوم مبارکتان سایت یاد امام وشهدا را مزین فرمودید. به اطلاع شما برسانیم که اطلاعات منتشره از شهدا یک اطلاعات پایه و اولیه بوده که اطلاعات آن از پرونده بنیاد شهید استخراج شده است و ممکن است با کاستی هایی روبرو باشد. لذا برای تکمیل اطلاعات شهدا ، سایت مذکور دست و بازوی شما و همه عزیزانی را می بوسد که ما ار در این سعادت عظما یاری می فرمایند. اطاعت امر شد و محل تولد اصلاح شد. مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید