خانه / شهید محسن صادقی / خاطره ای با شهید محسن صادقی زمانی که در دبیرخانه سپاه خرم آباد بود. / خاطره ای با شهید محسن صادقی زمانی که دردبیرخانه سپاه استان لرستان بود . سالهای ۶۲ و۶۳

خاطره ای با شهید محسن صادقی زمانی که دردبیرخانه سپاه استان لرستان بود . سالهای ۶۲ و۶۳

ظهراب بیگی - ستاد سپاه ناحیه لرستان
ظهراب بیگی – ستاد سپاه ناحیه لرستان

خاطره ای با شهید محسن صادقی زمانی که دردبیرخانه سپاه استان لرستان بود . سالهای ۶۲ و۶۳

شهید محسن صادقی بدلیل اینکه اهل شهرستان الیگودرز بود، معمولاً در همان محل کارش به استراحت می پرداخت . بهتر بگویم او اصلاً استراحت را نمی شناخت وشب وروز در محل کار مشغول انجام وظیفه بود. خیلی از برداران مسؤل و نیروهای عادی اورا شناخته بودند و می دانستند که او فردی است وظیفه شناس و دارای قابلیتها و استعدادهای بی نظیر وخستگی ناپذیر. به همین خاطر اکثرا برادران معاونتها از وی کمک می جستند وایشان کارهای ناتمام برخی از معاونتها رو به اتمام می رساند. همواره مسؤلین معاونتها بدیده احترام به او می نگریستند؛ واز نظراتش بهره می بردند.
طولی نکشید که دوره آموزش بسیجیهای اعزام محمدرسول الله به اتمام رسید واینجانب برای ادامه خدمت به قسمت مرکز فرماندهی سپاه استان معرفی شدم. در اون موقع برادر قاسم لطفی ارتقاء مسؤلیت یافته بود و به جانشینی سپاه استان لرستان منصوب گردیده بود. وی و شهید محسن صادقی سبب شده بودند که به فرماندهی سپاه استان معرفی شوم و توفیق همجواری با شهید صادقی را در یک ساختمان داشته باشم.

درباره ی محمدحسن ظهراب بیگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیام برای مدیر سایت
لطفا برای ارسال کلیک فرمایید